Conform comunicatului Consiliului, publicat astăzi, 30 iunie 6016, pe portalul Agenției Masonice, structura va cunoaște o serie de modificări în următoarele două luni de zile pentru îmbunătățirea fluxului de informații și a sistemului administrativ-decizional.
Câteva dintre cele mai importante propuneri făcute la nivelul administrativ și de imagine sunt:
- Agenția să fie condusă de un Președinte care va fi instalat în următoarele două luni;
- Închiderea departamentului lusofon (de limbă portugheză);
- Activarea și modificarea statutului Corpului Consultativ, precum și îmbogățirea acestuia cu noi membri;
- Anularea Decretelor Secretarului General și abrogarea Rezoluției Nr. 1;
- Adoptarea unui logo mai prietenos mediului profan;
- Folosirea unui hashtag unic în toate rețelele sociale, indiferent de limbă.
Noua conducere a Agenției se angajează să fluidizeze comunicarea cu toate organismele, instituțiile și Obediențele (din cauza perioadei de inactivitate) și să abordeze Politica Editorială într-o nouă manieră.
De asemenea, în plan național, Agenţia doreşte ca principalul satelit de limbă română - Jurnal Masonic - să fie deschis către toate Obedienţele şi Lojile din ţară, în limitele politicii editoriale şi ale politicii interne a Agenţiei. Pe acelaşi palier, Agenţia Masonică doreşte realizarea unor interviuri cu femeile Francmason din România, indiferent de Obedienţa/Loja din care acestea fac parte.